fredag 3 april 2009

på begäran.... och de va ju lite kul...

Nu är det väldigt längesen jag skrev.... jag har inte försvunnit, jag är inte sjuk och jag har inte gått under jorden, men det har hänt mycket i mitt liv som har gjort att lusten tt skriva inte riktigt har funnits där... Sen tror man av någon underlig anledning att ingen läser bloggen. Löjligt, men så är det. Man tänker att det säkert bara är mamma, Maud och My... Men så får man plötsligt höra från någon man aldrig trodde läste, att den personen saknar det jag skriver. Då fick jag helt plötsligt en anledning att börja igen. Så nu, kära mamma, Maud, My och faktiskt då alla andra. Jag är igång igen! Nu kör vi! =)

7 kommentarer:

Sara Persson sa...

Jag följer dig också :-)
Skönt att du är tillbaks. Men vad är det som fått dig att inte haft glädjen att skriva?

Har ni fått svar föresten om Helsingborgs hösten? Blir du kvar?!

Kramar

Anonym sa...

Gött mos! =) /Annie

Maud sa...

Hej Liza gumman!
Kul att du är tillbaks. Jag ska
till GBG till Påsk, skall stanna
till på LångFredag lunchtid i Dalsjöfors och fika hos Mary och
se i fall Sandbergs är hemma på Hallonvägen. Är du hemma till Påsk?
Kram
Maud

Liza sa...

Jag kommer hem på påskafton. Jobbar långfredagen. Ka ni inte stanna en dag till så jag får träffa dig?? Snälla Maud! =)

Pappi sa...

Härligt att ha dig tillbaka Liza! Ska du mysa med familjen på påsk? Jag & Sevim vill nämligen ha dig till THN :) Sevim har fått tummen ur och ska ha FEST, förgyll vår tillvaro please. Kram kram

Fredrik sa...

Fick du min hälsning, jag pratade med nån lååång kille utanför ditt jobb och sa att han skulle hälsa till dig:)

Liza sa...

va de du? Det fattade inte jag. Ola var väl inte helt konkret när han berättade att "nån Fredrik hälsar..." Men nu fattar jag. Tack för hälsningen! =)