lördag 14 mars 2009

Leila is back!

Nu är jag initierat en skvätt vardagslyx i mitt liv. För en minut sedan anmälde jag mig som prenumerant på Leilas nya tidning. Jag är ju ett stort Leila-fan och under den gångna veckan har min Leila bakar-dvd gått varm i vardagsrummet. Men så igår fick jag ett tips av min jobbarkompis Lina, att gå in på hemsidan och kolla in den nya tidningen. Och det kändes skönt, för jag har ju missat alla Leila på Landet program så nu blir det ett livstilsmagasin istället. Premiär i slutet av mars.
Jag är redan spänd på vad som komma skall. Vissa dyrkar U2, andra älskar Madonna...

Jag för min del är tokförtjust i Leila!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Liza!
Vart har du tagit vägen????
Kram
Maud

Marit sa...

Saknar ditt bloggande! Allt bra..? Kram

Maud sa...

Hej Liza,
Jag har just ringt och grattat farmor Mary och fått lite info..
Kram
Maud