måndag 2 mars 2009

Tillbaka...

Solstrålen!

Det har varit lite glest mellan inläggen, men samtidigt har jag aldrig varit så sysselsatt som jag är nu. 1000 järn i elden hela tiden, men det är faktiskt lite skönt... jag är ju lite knasig. När livet blir tufft så jobbar jag mera, så funkar jag.

Under helgen har jag kombinerat Wallmansandet med att vara programledare för "Talang 2009-castingen" i Löddeköpinge & Borås. Hur kul som helst. Vilka fantastiska talanger det finns ute i vårt avlånga land. Både väntade och totalt oväntade förmågor...

Och idag har jag spenderat eftermiddagen med farmor, Tess och allas vår solstråle - Molly! Ingen kan få mig att le som hon. Hur nere man än känner sig och hur grått allt än känns, så byts det mot ett leende så fort man möter hennes glasklara blick. Hon är helt enkelt helt underbar!

3 kommentarer:

Oskar sa...

Men söta unge!!!!!

Anonym sa...

Hej Liza!
Har saknat ditt skrivande.
Åååååååå så söt Molly är. Jag förstår att du är en stolt moster.
Kramis
Maud

Liza sa...

jag är världens stoltaste moster! =)