lördag 21 februari 2009

Ny utmaning - 4!!

Jaha Oskar, 4-utmaningen är antagen och kommer här!!!

Mina 4 favoritprogram:
  • Sex the City (är man tjej så är man...)
  • Melodifestivalen
  • Top Model

  • Efter tio

4 saker jag gjorde igår:

  • Fikade med Evelina
  • Pratade i telefon
  • Jobbade...
  • Körde bil

4 saker jag ser fram emot:

  • Sol, vår och sommar...
  • Frid i kropp och själ...
  • träffa alla jag längtar efter
  • få svar från wallmansaudition...

4 favoritrestaunranger:

  • Mandala i Gamla Stan på Rhodos (oslagbar!!!!)
  • Los Canariaos i Arguineguin på Gran Canaria (bättre aioli går inte att få)
  • Babbel i Borås (tapas när den är som bäst... i Sverige då.)
  • Wallmans i Helsingborg (det är ju trots allt där i från lönen kommer... ;-))

4 saker på min önskelista:

  • Sol
  • en ruskigt snygg skinnjacka från MQ
  • en Nespressomaskin med mjölkskummare
  • svar

O så bilden då... Nu Oskar måste jag verkligen leta. Finns det någon bild med dig och mig samtidigt? Nu blir det att städa datorn ordentligt.

- Nej, det var banne mig stenkört. Det får bli två bilder, men dock tagna från samma tillfälle. Wild, Wild Westshowen i Åre. Du är den vite sheriffen och jag... jag va sjutton är jag? Speedy Gonzales ska jag i alla fall föreställa...


O nu till de fyra jag vill utmana:

Emma

Erik M

Andreas

Patrik

1 kommentar:

Emma sa...

haha jag har utmanat dej på min blogg och det är något helt annat!