söndag 1 februari 2009

Husmorsan!

Idag har jag varit huslig som attan. Först gick jag en runda på stan och sen har jag bakat bullar, packat upp mina sista flyttlådor och kokat grönsaksoppa till mig, Patrik & Sten.
Som en riktig husmorsa!!
Allt blev jättegott och det är verkligen tusen gånger roligare att baka när man har någon att bjuda sina små godsaker...
Och sen har vi precis sett klart Beck - Skarpt läge. Jag älskar verkligen de filmerna, kan knappt bärga mig till nästa söndag. Hejja Gunvald!! Favoritrepliken ikväll löd:
"Gillar du spöket Laban? Titta du vidare på honom, så går jag upp och spökar lite för pappa"

Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och Cinderella för den fjärde och sista deltävlingen i Seniorchansen, ska bli spännande att se vad som bjuds denna vecka... ;-)

Inga kommentarer: