söndag 1 februari 2009

Ensamma är starka!!! iaf ikväll....

Pressbild där vi är full styrka... idag var vi lite färre...
klockan är 01.48 och jag har precis kommit hem. Är helt slut, men samtidigt väldigt glad och stolt över mina duktiga arbetskamrater.

Idag var vi fem stycken... tre är sjuka och är således hemma. Så vi genomförde en show som är gjord för åtta personer på fem, 2 tjejer och tre killar och det gick över all förväntan.
Jag är så stolt över att vi klarade av det, och när nattshowen sen drog igång vid 24-snåret var det bara att klämma ur de sista, suckande krafterna. Och sen satt man där och fattade ingenting. Är det slut? Klarade vi det? - Ja, det gjorde vi ta mig fasen!!!

Stolt är jag och glad blir jag av att tänka på vilket järngäng man jobbar med. All heder åt er!!! =)

2 kommentarer:

Oskar sa...

Starkt jobbat!!

Anonym sa...

Det var en av dom bästa showerna jag såg igår.BRA JOBBAT.