söndag 8 februari 2009

Melodifestivalen på internet..... nepp.

En annan jobbar ju varje Melodifestivallördag framåt och ser fram emot att på kvällen få komma hem till datorn och kolla in ståhejet på internet, lite i efterhand, men dock. Som man alltid har kunnat förut. Men nehej!!! Bara de utslagna låtarna finns för kik på svt.se. Men varför då då?? Det är säkert en superbra regel för att skydda någonting från någon av nåågon anledning, men det skiter jag i. Jag vill ju se juh!
Och jag vill se något annat än Marie Sernholt (där enda behållningen var Fredrik Olofsson som dansar som en gud... får vilket stolpskott som helst vara med i festivalen? jag syftar då på Marie... inte Fredrik) och Jonathan Fagerlund (jag kunde hålla en ton genom hela hans låt, så mycket svängde det..) Jag ville ju se Alcazar... och så ville jag se Scotts, av anledningar som ett par av er vet. Men det kunde jag inte... Surt, riktigt surt....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å vilken snygg bild du har där på Alcazar =) & trevlig blogg har du oxå..

Oskar sa...

Kan deltävlingen till dig om du vill..tror jag... Behöver din mail då dock. Om du vill se hela grejen liksom. (Kan inte lova att det funkar men ja tror det...)

Anonym sa...

Det går repris på söndagar 19.40 annars, om du kanske är ledig då. Startfältet sögi och för sig, men man kan ju sannerligen hoppas på bättring framöver. Alcazar var lätt bäst igår. Så det så! =)

Liza sa...

Tack för alla tips! Catchade reprisen precis nu kl.12.05 på SVT och precis som "anonym" sa. Alcazar var klart bäst! =)