måndag 9 februari 2009

6/6

Det här är en liten utmaning från Sara. Man skulle ta den 6 bilden i den 6 mappen och berätta lite om den... oki.

Det var ju inte så längesen som den här bilden låg uppe på bloggen. Den är ungefär 6 veckor gammal och det är en "get together" med mina polare från gymnasiet. Från vänster Mahsa, Liza & Lina. Så fina tjejer!

Nu ska jag börja att förbereda mig för Seniorchansen och den stora finalen här ombord, ska bli otroligt kul. Och nu, efter att hag sett Melodifestivalreprisen och underbara Petra Mede, är jag ännu mer sugen på min programledarroll. Jäklar va taggad jag är! Seniorchansen, here I come!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, brukar hålla med dig men nu tycker vi helt olika. Jag tyckte MEDE var katastrof som programledare med inlästa, tråkiga skämt och en urjobbig röst. Tror du gör jobbet 100 gånger bättre... kram

Sara Persson sa...

Nice bild!! Hihi...