lördag 7 februari 2009

I denna arla morgonstund...

Klockan är tio i nio på en lördag och man kan ju undra vad jag gör uppe i denna arla morgonstund. Det finns två anledningar, nej förresten tre...
  1. Min nya livstil. Jag har bestämt mig för att försöka gå upp sammatid varje dag. Tror att det är bra för min kropp... Om ingen oförutsett har skett kvällen innan och jag MÅSTE sova ut...

  2. Molly Sandén kommer att gästa Nyhetsmorgon och tala om sin Melodifestivaldebut...

  3. Jag har tvätt-tid... Tvätten tvättas as we speak...

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Om du går upp runt 10 i nio och vill gå upp runt samma tid varje dag. Kan du inte säga det igen i okt-dec tiden då Wallmans tiden är som roligast ;-)
Då vil jag se FILM på Liza som går upp 10 i nio ;-)

Liza sa...

det skulle jag oxå vilja se, jag skelar ju lite så det kan nog se ganska lustigt ut... hmm... vi börjar med våren och sen får vi se... ;-)