fredag 6 mars 2009

Blommor i massor!


Alla dessa underbara blommorna levererades till Wallmans tidigare ikväll och jag blev så glad. Jag fullkomligt älskar blommor i alla dess färger, former och utföranden. Har försökt att arrangera en liten blomstergrupp av hela födelsedagsprakten, visst är de fina??

Så tusen tack till Anders, Marita, Anette och Stig för den fina gruppen. Anemonen i mitten är underbart vacker. Tack och puss till Andreas för de otroliga rosorna, jag har nog aldrig sett några finare i hela mitt liv! Och slutligen - tack mamma och pappa för tulpanerna. En riktig praktbukett av vårflärd!

Och slutligen måste jag ju tacka Sten som i denna sena timma snittade om och fixade mina blommor så att de nu står i bästa möjliga vatten med finast möjliga stjälkar...

Tack, tack & åter tack till alla för min fina födelsedagsuppvaktning under hela dagen, det känns nu helt okej att bli 26 år gammal.... lite dyrt med tanke på SJ & SAS men ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade lilla Liza!!!!!
Förlåt förlåt...... att jag missade din födelsedag....
(Kortet i den rosa ramen, är det Monika???)
Kram
Maud