torsdag 5 mars 2009

Hurra för mig!!

Kladdkaketårtan som jag åt en bit av innan jag kom på att man kanske skulle fota lite...
Födelsedagen började med kladdkaketårta på sängen kombinerat med lite sånginstatser från Patrik, Sten & Fonzie. Mysigt, precis som jag vill ha det. Sedan följde en presentöppning, det var min storasyrra som skickat med paket, en jättefin vattenkittel i rosa samt vårservetter dolde sig under pappret, tack tack tack!
Sen bar det iväg till sjukhuset med Evelina och hennes oturförföljda kropp. Idag var det knät som skulle kollas. Jag var med som chafför och väntrumsvärmare, och jag tyckte att jag skötte min uppgift ganska så bra. Sen bjöds jag av Evelina, på födelsedagsfika på Espresso House och fick ett superfint SNÖ-halsband. Tack tack tack igen!
Och snart bär det iväg till jobbet... Undrar om dagen har något mer i sitt sköte?

Vattenkittel á la Leila!

1 kommentar:

anna-lill sa...

Grattis!!
Nu är vi lika gamla i ungefär femton dagar, gamla som små haggor :P
Hoppas dagen varit till belåtenhet!