torsdag 12 mars 2009

Majso!

Här om dagen åkte jag, Patrik och Stina ner till Malmö för att fika med min fina kompis Maja. Det var så längesen vi sågs och munnarna gick i ett hela tiden. Hon är också rödhårig, men lite av en annan sorts röd. Superfint. Jag kan inte förstå att jag inte har åkt ner tidigare. Det är ju inte alls långt till Malmö och ändå sitter man här på sin grå ända i Helsingborg och rullar tummarna. Det ska bli ändring på det nu. Jag ska nu börja åka kors och tvärs över hela jäkla Skåne, jag kan ju inte ha bott här sedan i augusti utan att ha sett ett dyft... Skärpning Liza!

Och idag hade jag min "hundpromenad-på-alldeles-egen-hand-och-eget-initiativ-premiär" med Fonzie. En hel timma spenderade vi ute i den friska morgonluften och det gick hur bra som helst. Det var definitivt den första men inte den sista turen...

2 kommentarer:

Oskar sa...

Hundprommenad låter trevligt värre. =) Skönt med lite sällskap fast som ändå inte behöver prata med en... hihi

Anki sa...

Hej Lisa Har precis sänt en liten kommentar till My. Hittade era bloggar när jag gick in på Agilitygruppen Borås BK. Otroligt roligt att läsa vad ni gör. Brukar höra med Monika när jag tittar in på Cervera vad ni har för er idag. Om jag uppfattar rätt har du hund??? Vi skaffade hund för 5 år sedan, oj vad tiden går. Jag tränar lite agility med Zimba, himla roligt. Kommer du att befinna dig i Sverig ett tag nu eller har du planer på att åka iväg igen?? Kram Anki Bohman