tisdag 21 april 2009

Det blev riktigt bra...

Det blev en alldeles fantastisk dag igår, precis som jag misstänkte. Jag och Patrik spenderade flera timmar nere vid vattnet och lapade sol och drack kaffe tills vi va tvungna att gå hemåt för att ta ut Fonzie på en liten kisserunda. Sen blev de antipasti, sallad, räkor och halloumi tillsammans med Stina på kvällen. Och till detta dracks det mousserande... Hade vi bara haft balkong hade lyckan varit total, men man kan inte alltid få allt... - Vid 21.00-snåret var de Spårlöst på tv och jag vet inte om de va vinet eller om det helt enkelt bara va väldigt känsligt, men ett, tu, tre - så satt vi alla tre här med tårar på kinderna... Väldigt fint...
Jag är så nöjd med gårdagen. En försommardag i solen... Patrik hade efter vår lilla solstund dock applicerat en hel världskarta i ansiktet... Lite röd här och lite röd där... han har inte vaknat än, men jag tror att det har lagt sig...

Ikväll blir de "Top Model" med Nathalie... Vi får se hur de ter sig... =)

1 kommentar:

Fredrik sa...

Man kan inte värja sig mot Spårlöst...det går bara inte.