onsdag 22 april 2009

Top Model med Nathalie!

Min kompis Nathalie frågade mig här om dagen om jag var sugen på att följa med henne ner till Malmö för att köra en lite "Top Model/Modell för en dag-pryl". Man fick ta med en vän och jag var vännen... Jag tänkte efter ungefär en halv sekund innan jag sa ja... Jag älskar ju sånt här! Och här är lite av resultatet. Det var i alla fall hur kul som helst och jag rekommenderar alla tjejer och killar som bär en liten modelldröm inom sig att testa. De va helt galet kul!!!!

4 kommentarer:

Monika sa...

Lisa!

Vad stolt jag blir att jag är mamma till dig. Du är helt galet snygg.

Love you!

Mamma

Sara Persson sa...

Snygging!!! Blir det mer Helsingborg i höst för dig? Oskar ska ju jobba där!

Kramar

Maud sa...

Hej Snygging!
Du kommer att gå hur långt som helst.
Kram
Maud

Liza sa...

Men jag blir alldeles generad...
;-) Tack, va gulliga ni e...
Och Sara, jag kommer inte att stanna i Hbg. Det blir något annat, lite längre norr ut... ;-)