lördag 25 april 2009

Lashextension...

Ja, nu ska ni få höra. Idag, tidigt, tidigt (kl.11.00, de e tidigt för oss...) cyklade jag och Lina iväg till en liten, liten salong långt ute på Planteringen här i Helsingborg och där låg vi, under vardera två timmar, och gjorde vårt livs första ögonfransförlängning. Det var en helt fantastiskt noggrann och superduktig tjej som, EN & EN fäste nya långa ögonfransar längs med våra egna och hela grejjen tog ungefär en timma per öga. Det va en ganska jobbig process... Det gjorde ont och det sved lite grann och att ligga helt still (sova är ett undantag..) utan att få öppna ögonen eller ens röra sig för mycket, är ganska tufft. Men de va väl värt besväret. Det blev så himla fint och det ser så vansinnigt naturligt ut. Jag älskar dem!!

Långa och fina... man känner sig som en Hollywoodstjärna... nästan i alla fall... ;-)


Herregud, va jag ska blinka i framtiden!!!

7 kommentarer:

Tomas Lingman sa...

Du är en stjärna Liza, det har du "nästan" alltid varit i mina ögon :)

Kram Tomas

Liza sa...

tusen tack Tomas...
Vilka värmande ord =)

Liza sa...

Det var vackert! Visste inte att det fanns. Men hur länge håller det sig då?

Liza sa...

2 månader, om man är duktig och sköter dem fint! =)

Elina sa...

Valdigt fint resultat pa dina vackra ogon! Men vad kostade hela kalaset?

Liza sa...

495 bagis. Billigt va? =)

Elina sa...

Det var faktiskt inte sa farligt- trodde det var mkt dyrare! Sparar maskara i tva manader da antar jag!? Blogga pa Liza- underbar blogg! Kram Elina