söndag 26 april 2009

Nostalgitripp!

Satt och kollade igenom lite gamla foton med mamma för ett par timmar sedan och hittade några riktigt fina från Sälen tidigare i år... Blir så glad när jag tänker på fina, mysiga Sälen så jag tänkte dela med mig av en bild. Kan hända att den har legat ute på bloggen förut, men va sjutton, den får avnjutas två gånger...
Imorgon ska jag och pappa börja med operation "röj-städ-och-rensa-ut-skiten". Jag måste ju flytta hem ett par månader och man kan ju lugnt säga att jag har en MASSA grejjer med hem från Helsingborg, så nu får vi kasta ut gammelt skräp för att kunna fylla på med nytt.... skräp ;-)

Ses imorrn, kaos väntar, det blir härligt!

De blir ett par bilder till, kan inte hålla mig!!!

jag undrar vem den där glada kan vara???? hmm... ;-)

2 kommentarer:

mange sa...

Mysigt =)

Anonym sa...

Lycka till med rensningen!!
//
Maud