måndag 6 april 2009

JAAAAA!!!

Vårsolen är ett faktum idag i Skåne! Ett underbart, fantastisk och löjligt glädjespridande faktum, den värmer så skönt att endorfinerna inte finner någon ro över huvudtaget. Jag borde städa, men skit i det! Solen är ju för sjutton framme!! Så därför har jag nu i två timmar suttit på mitt stammishak i Norra Hamnen med Evelina och bara njutit av allt det goda och vackra som solen ger. Och jag har ätit årets första glass....

Jag blev faktiskt så till mig av alla lyckorusningar att jag glömde vart jag ställt min cykel... Ja, det är sant! Jag fick lufsa omkring i stan i nästan 20 minuter innan jag hittade den, och inte ens då kunde jag minnas att jag ställt den där... Jag är lite koko, men det är ett släktdrag så jag definierar det som charmigt. Eller vad säger du Tess?

mitt bland alla gula, återfanns en röd... efter en mindre evighet ;-)

3 kommentarer:

Maud sa...

Varför så många gula cyklar, är det
bara för att det är PÅSK????
Kramis
Maud

Anonym sa...

Hej Liza!
Måste säga att du va grym! Vi var och tittade på er show i Lördags och hade enormt kul!

Tack för en fantastisk kväll!

Liza sa...

Men tackar! Va snällt skrivet och va glad jag blir! Om ni vill är ni jättevälkomna tillbax! =)