torsdag 16 april 2009

Tapas-tjej-kväll!

Jag är hemma...

Jag är lite smålullig. Det har druckits lite vin idag nämligen, så ja, vi får se om alla bokstäverna hamnar där de ska... Det här blir spännande.
Vi har haft en liten tjejmiddag - jag, Evelina & Nathalie. De känner egentligen inte varann, men jag kände på mig att de skulle komma bra överens och det blev en fullkomlig succé! Tycker jag själv i alla fall... Vi babblade på om allt mellan himmel och jord precis som de ska vara. Hur kul som helst!!!
En flaska vin (Nathalie drack cola...), 38 000 tapastallrikar och lite mera vin senare sitter jag här framför datorn, kisandes genom glasögonen och bannar mig själv för att jag som vanligt glömde kameran hemma... Så ni får nöja er med ett par suddiga mobilbilder... Men det är ju alltid något...

Sov gott alla fina, imorrn är det show!!


Övre: Nathalie huserar bland tapastallrikar...

Mellan: Jag försöker posa på Helsing...

Nedre: Evelina posar på Helsing...

2 kommentarer:

Sten Vasseur sa...

mysigt med tjej middag! coolt med top model på helsing! vilka snyggingar!!

Liza sa...

Det hade varit ännu mer Top Model om jag hade haft en riktigt kamera... =(