måndag 13 april 2009

Kompisdagen...

Idag har jag och My träffat min kompis Sandra och man kan väl säga att vi har diskuterat framtiden... Väldigt intressant och ja, Sandra vet va hon pratar om. Det är alltid skönt att träffa människor som har landat i sig själva och Sandra är en sådan person. Hon är lugn och hon är så vansinnigt sund i allt hon har att säga. Sådana kompisar ska man vara rädd om...
Sen gick jag ner till stan och mötte upp en annan kompis som jag inte har träffat på hur många år som helst. Jättekul! Och eftersom jag faktiskt ska vara hemma den här sommaren (den första sedan 2005) så kan man ju faktiskt odla den relationen, så de ska vi. Kul, kul, kul!!!

Till sist skulle jag vilja skänka en tanke till min kompis Nathalie. Jag har tänkt mycket på henne idag... så är det. Nathalie och jag bodde tillsammans på Gran Canaria och blev superkompisar där nere. Nu finns hon i Helsingborg och det är jag väldigt glad för. Så kram på dig Nathalie!!!


Jag & Nathalie på Gran Canaria 2006...

Inga kommentarer: