torsdag 16 april 2009

Nu åker My!

Idag åker min älskade lillasyster till Kreta för att få uppleva sitt första Sunwingäventyr! Det känns så himla roligt att hon ska få åka iväg och göra precis det jag har gjort.
Uppleva det där ofantligt härliga med att jobba säsong utomlands, och faktiskt just på Sunwing. - Man lever i en bubbla, de gör man. Men det finns så mycket egentid, man kan verkligen skämma bort sig själv. Och vem mår inte toppen i sol och värme? Jag vet att jag gjorde det i alla fall.

Det kommer att gå så bra för My. Hon är ödmjuk och trevlig och dessutom så både sjunger och dansar hon jättebra. Hon kommer att få ett sagolikt halvår. Det vet jag. Och jag blir glad av att veta vad som väntar henne...
- Roliga möten, underbara vänner, massor med trevliga barnfamiljer och lyxen i att få stå på scen på ett Sunwinghotell... för det är underbart!

Så jag vill bara säga -

Lycka till My, du är bäst och jag tror på dig till 100%!

Och jag längtar så till den 4 juni då planet lyfter och jag ska få sitta i publiken och applådera min begåvade syster...

Inga kommentarer: