onsdag 8 april 2009

Min andra yogaklass...

Så har jag varit på min andra yogaträning och idag fick vi en hel klass, serverad rakt upp och ner och här sitter jag med mina små ben som gör så ont, så ont... men de e mitt eget fel. Jag flowade igår för första gången på länge och trängsvärken gjorde sig ordentligt påmind i förmiddags.
Det gjorde ju att yogan blev snäppet jobbigare också... Men de e ju lite gött, det här med att ta ut sig... viljan blir stor och man kämpar mer. Och jag tror faktiskt att yogan är någonting som passar mig alldeles utmärkt. Jag märker hur jag slappnar av och hur min kropp verkligen gillar det den blir utsatt för. Det är nog detta som kallas harmoni...

Kolla in de här bilderna på vår fantastiska instruktör Petra. Hon är så himla duktig, lugn, glad och positiv. Fasiken va jag gillar det här!!


Om man tittar snabbt. Är vi inte lite lika då?? Om man tittar snabbt?

2 kommentarer:

Maud sa...

Hej Liza
Jag var på min först yogalektion i Tisdags. Jag har så ont i mina ben
trodde inte det var så jobbigt, men jag känner oxå att detta är min grej.....
Kram
Maud

Liza sa...

va kul! Då kanske vi kan köra en liten session tillsammans någon gång =)