torsdag 9 april 2009

En påskbild i tidningen!

Det är inte varje dag man får börja med att slå upp tidningen och se en bild på sig själv i full färd med att hoppa upp och ner med kassar och tulpaner, men så började skärtorsdagen för mig. En helsida i Helsingborgs Dagblad var facit av ett fotojobb jag gjorde för några veckor sedan. Jag blev nästan generad när jag öppnade tidningen, men tyckte efter en stund att bilden va ganska påskig och glad... så lite roligt va de allt.

hopp, hopp!!

Sen gick jag en poerwalk längs strandpromenaden med min kompis Nathalie och medan vi gick där såg jag verkligen Helsingborg när hon visar sig från sin bästa sida. Det är så vackert. Man blir alldeles glad och vårig inombords.
Att sen få chansen att umgås lite med Nathalie på tu man hand var också kanon. Det var så längesen vi sågs och vi hade mycket att ta igen och prata om. Vi fick utöka promenaden med en latte i solen. Och det lär bli en uppföljare snart.

Ibland har man det bra...




fina Nathalie!!!

Nu ska jag strax kila till jobbet, ner i bunkern och på med allt smink. Men de blir kul! Det är tydligen mycket bokat så vi får se till att bjuda på en riktig påskfräsare. Må så gott alla därute!!!

Inga kommentarer: