lördag 4 april 2009

Yoga-dax!


Så här ska jag göra ...
om typ hundra år, i en annan värld och med en annan kropp i ett annat liv... MEN ambitionen finns där och den är det viktiga.
Idag ska jag nämligen börja på Yoga. Inte en vanlig liten sket-Yoga-klass på ett gym, utan på en riktig Yogakurs i uppvärmd sal och med utsatta kurstillfällen och i en mycket liten grupp.

Ska bli otroligt spännande!

Jag tränade ju en hel del Yoga när jag bodde i Göteborg (minns du Anneli??) men sen har jag liksom kommit av mig... Men nu tack vare min ganska överjäkliga rygg och mina något snea axlar ska jag börja vända kroppen ut och in för att få känna harmoni och för att kroppen liksom ska komma i balans. Så här sitter jag nu, och käkar frulle, 3 timmar innan pass... (man får inte ha ätit någon stor måltid kort innan, så jag fick gå upp tidigt. Frukost måste man ju ha!)

Önska mig lycka till, här ska yogas!

2 kommentarer:

Maud sa...

Hej Liza gumman!
Jag skall oxå prova på Yoga, Vi kan tyvärr inte stanna kvar i Dalsjöfors. Om vi far den vägen på Påskdagen när vi åter far till STHLM kanske vi stannar till på en fika ifall någon är hemma
Kram
Maud

Liza sa...

Ja!!!! stanna på fika. Jag skulle så gärna vilja träffa dig. Det var alldeles för länge sen...
Kramar från mig!!