söndag 30 november 2008

Nattshow!!!

Inatt hade vi vår rock n' rollpremiär. Det var en smula svårladdat att gå upp på scenen en timma efter avslutad ordinarie show. Det sög liksom i benen. Men det var bara att ge sig *** på att det skulle gå och snart stod vi där. Pumpande, sjungande, hoppande och rockande som om det aldrig hade funnits en energidipp. Det var så jäkla kul och begreppet Rocka fett fick en helt ny innebörd. Fantastiskt. Jag, Evelina, Alex & Patrik utgjorde det första teamet. Vi kommer att köra varannan vecka för att spara både kroppar och röster. Och nästa vecka, tillsammans med team 2 ska jag köra lite eldgrejjs... får se hur det går... ;-)

Efter vår sena show kände vi att det var läge att fira lite. En alkoholfri daiquri satt precis där den skulle. En dag ledigt har vi nu, och imorrn kör vi igen....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju så jäkla fit!Är det flowandet eller jobbandet? /Annie

Sara Persson sa...

Eldgrejer, låter coolt! Det måste du lägga in bilder på här sen så jag får se vad det blev, spännande!!

Liza sa...

Fit? Jag? Tack ska du ha Annie! DEt är nog flowingen tror jag... Bästa träningen ever! =)