måndag 3 november 2008

Orka!

Jag skulle nu stolt vilja visa upp beviset på att jag idag gick till gymmet, köpte kort och sprang och lyfte vikter tills jag nästan kräktes. Jag ville liksom kickstarta min gymträning - åh, va gött det va! Nu ska jag bara behålla den här känslan så att jag går tillbaka varannan dag. För det är min plan...
Flowin varannan dag och springa på band m.m varannan dag. Jag siktar på att få världens kondis och en lite större biceps, kanske till och med en triceps. Som syns.
Jag vill med detta understryka att detta INTE handlar om att jag vill gå ner i vikt utan att jag vill överleva julen på Wallmans och inte vara gråtfärdig och halvdöd vid 22-snåret för att
"jag inte orkar" - min plan är att orka allt, utan att klaga och utan knussel.
Så igen då - jag har INTE börjat träna så här för att gå ner i vikt. Så, nu har jag deklarerat det - skönt! (ett utropstecken är aldrig fel)
Sen skulle jag vilja tipsa om en sak. Med risk att låta som en tant alt. kärring skulle jag vilja rekommendera alla att stiga upp i tid imorgon och på onsdag och slå på TV4. De sänder nämligen ett av mina favvoprogram, Nyhetsmorgon, live från Washington och valet i USA.
Galet intressant! När det dessutom är världens coolaste Jenny Östergren som sitter bakom programledarspakarna kan det inte bli annat än succé. Jag kommer i alla fall att pallra mig upp, kura ihop mig i soffan med en kopp kaffe och följa dramat från kl. 07:00.

Det ni!

Inga kommentarer: