tisdag 25 november 2008

Luxury for real!


Jag befinner mig i skrivande stund på Grand Hotel mitt i centrala Stockholm. Detta mina vänner kallas LYX! När jag efter min Cinderella-tur tog mig genom snörusket kunde jag inte riktigt fatta vad som skulle vänta mig. Jag kunde aldrig tro att jag tillsammans med Patrik och hans syster skulle bo i ett superfint hotelrum där både champagne och färsk frukt väntade oss. Det var Stens tvillingbrorsa som hade fixat allt. Jag är honom evigt tacksam. Efter champagne och jordgubbe och högljudda glädjetjut över att faktiskt bo på Grand Hotel bar det iväg till Golden Hits för att se deras premiär av julnumren. Ännu mera jul, det är underbart! Älskar julen och jag älskar lyxiga hotell. Imorrn väntar hotellfrulle i morgonrock och en rundvisning... kanske kan vi få se Lilian-sviten, där kostar det 60 000:-/natt att bo...

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag hade velat smaka på jordgubbar och champagne!
Kram
Maud