fredag 14 november 2008

Brittan is back!

Jag skulle faktiskt bara lite snabbt vilja hylla gamla goa Brittan en smula...
Jag har alltid gillat Britney. Ja ja, det kan tyckas en smula tattigt, en smula kommersiellt och en smula omusiksmakigt. MEN, sanningen är den - att det hon gör eller ska man kanske säga gjorde, gjorde hon väldigt bra. Hon har det där liksom.... Jag har "Britney Spears, live in Las Vegas" på dvd och hon spar banne mig inte på krutet. Hon svettas - det är en riktig tjej det.
Hon och Lill Babs, de vet var svettpölen skall ligga! ( o så jag då såklart... ;-))

Sen kan man tycka vad man vill om hennes liv och leverne. Droger, party, rakad skalle, vårdadstvister, fortkörningar -allt. Men just när det var som värst, just när hon hade blivit så dräggig att det inte kunde bli värre, då vände hon, och nu är hon snyggare än någonsin.
Jag gillar henne som sagt. Hon är en sjuhelvetes artist och det står jag för.

Så, jag väntar med spänning på hennes kommande album Circus, och efter vad jag har hört så ska det vara jäkligt bra. 2 december finns det i svenska butiker.
Jag skäms inte över att gilla Brittan och jag är jäkligt glad att hon är tillbaka!!!

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Han får nog säga att jag håller med dig Liza.

Brittan är bra och har haft många bra låtar och snygga videos. Sen är det mycket sex men hon är en efter Madonna som gör det snyggt.

Spännande med nytt album och mycket bra album namn tycker jag!

Kram

Liza sa...

Jag håller inte helt otippat med dig... ;-)
Kram!