onsdag 19 november 2008

Vilken morgon!

Vilken morgon! Och förmiddag också för den delen. Jag har bakat två satser muffins med min sprillans nya elvisp! Tack mamma och pappa! Den är galet kraftfull, det gillar jag. Det blev en sats Dumle-muffins á la Leila och en sats Choklad/Kanel/Kaffe-muffins á la Laiza. Och jag tror att hela baket blev kanon. Höga, fina och väldoftande muffins. Så nu åker de med till jobbet för att finnas mina kollegor tillhanda nere i backstage.
Visst är det ett bra sätt att börja jobbveckan på??

Sen har jag hunnit med med att flowa, duscha, blåsa/volumiza/platta håret samt att ta en lång grötfrukost framför Efter tio och Malous Bokklubb. Men vänta lite...

Låter inte det här farligt likt hur en pensionärstant börjar sin dag??? Med undantag för flowingen då såklart....
Hmm... Jo, det låter en smula penschisaktigt (stavar det med -ch för att det inte ska misstas som något annat ord... hrmm ). Men va sjutton - Jag bjuder på det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Liza, vilken härlig och aktiv
f.m du har haft. Verkligen EFFEKTIV
men det ligger ju i Familjen Sandbergs gener....
Kram
Tant Maud