lördag 22 november 2008

Lycka!!!

Vilken dag det här har varit! Det finns tre underbara anledningar att somna gott inatt...
1. Snön. Jag blir bara lycklig. Det är (ok, var... nu har det smält bort och är mest bara halt och jäkligt...) ljust, vitt och vackert och jag vill bara julpynta NU!
2. My!!! Min fina lillesyrra har idag fått jobb på Sunwing. Oklart vilket hotell dock, men jobba ska hon. Tjoho!!! Jag är så stolt att jag kan spricka... Det vankas solsemester, Lollo, Bernie och pina colada i sommar!!!3. Mitt idag mycket lukrativa jobb... ;-)

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Hälsa och gratta:)

Liza sa...

Det ska jag! ;-)

Anonym sa...

Men shit va kul!!! Jag är lätt med på en resa till sunwing i sommar!!! vi är bästa vänner å vi bor i miniland, ropa så dom hör dig: LOLLO & BERNIE!!!!

Mahsa_in_NYC sa...

Hallå min goa rödhåriga vän! Kul att se att du lever är lycklig och frodas. VC = Vårdcentral. :) Varför ska my jobba för sunwing, hon har ju precis avlagt värsta avancerade examen, jag trodde ju nästan det var nobelpriset nästa? Och: bor du med Andreas nu, eller vad gör han? Kul att det är så mkt om mat i din blogg, det gillar jag! :) Flowing, e d där man ligger i en tunna och flyter på vatten? Verkar coolt tycker jag. Ingår det i ditt gymmedlemskap? Puss, min fina