torsdag 20 november 2008

Pajja-afton


Ett axplock från kvällens show. Bilderna är tagna precis innan svensktoppsmedleyt. Hade lite otur med Evelina/Lina-bilden. Ängel och händer i fejjan...
Så hur var då denna kväll? Bra med undantag från att jag tydligen hade årets "Pajja-afton" - jag blir så trött på mig själv...

Idag har jag lyckats pajja följande:
- 1 champagneglas
- 1 apertifglas
- 3 vinglas
- 48 000 000 miniglas som stod i en back som råkade slinka ur händerna på mig...

Sen har jag inte lyckats säga "ädelostsås med sotade paprikor" en enda gång ordentligt... suck...

1 kommentar:

Oskar sa...

Hahaha, tur att du var fin i din kostym då, och tjej så klart, så att du kom undan med alla missarna... =) Hoppas ni inte serverar falafel för det är också svårt att säga; "Falaflarna serveras med...."