tisdag 18 november 2008

O-cool tatoo!!!

Så här cool var jag efter ha låtit Bar-Ola klistra på mig en tatuering efter jobbet i lördags. Jag tänkte att "Äsch, den försvinner i duschen... "
Det gjorde den inte... Jag skrubbade och knuggade som en galning men "sprit-tatueringen" satt kvar. Inte jättesnyggt och sjukt o-coolt...
Värre var att jag på gymmet igår hade glömt att den fortfarande satt kvar, så när jag krängde av mig jackan och i linne ställde mig på löpbandet tittade den lilla jäkeln fram. Helt oskyld...
Pensionärsdamerna som var mitt sällskap i tjejgymmet just då, tittade lite konstigt på mig.

"Oj, vilken underlig och ehhh... avancerad hårfärg hon har och vad har hon egentligen på armen??? Är det modernt nu för tiden, gnuggistatueringar??" var garanterat tankar som rörde sig i huvudet på dem.
Svar till alla pensisdamer:
- Nej, gnuggistatueringar är ruskigt ohippt, och än värre om de faktiskt förmedlar reklam och lite krisigare ändå är det om denna visar på en spritsort...

Jag var lätt töntigast på gymmet den dagen. Britta, 92 år slog mig med hästlängder...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för tokig du Liza, men du har
ju lite att brås på....
Kramis
Maud

Liza sa...

Ja, jag har ju det... ;-)