tisdag 25 november 2008

Det blir bättre...

Ja, det blir det. Alltså... Grand Hotel. Vad ska man säga mer än att - När kan jag flytta in???
Jag kan inte beskriva detta i annat än genom en liten lista.

Vad jag aldrig har gjort, aldrig trodde jag skulle få göra men slutligen gjorde...
  1. Äta frukost i en Grand Hotel-morgonrock, tofflor från densamme i en svit med utsikt över Mälaren i ett vintrigt Stockholm. Och inte vilken frukost som helst. Spana in scrambeld eggs, bacon, fruktsallad, croissanter, latte, juice m.m Att frukosten sedan kom inrullad på ett jäkligt coolt bord med tillhörande värmeskåp under av självaste roomservicechefen Anders gjorde inte saken sämre... Jag kände mig som en prinsessa. Jag ser inte ut som en på kortet, men känslan - känslan!!!!! =)


  2. Undra vart jag ska ta min morgondusch. I det flashiga badkaret eller i sjäva duschen en meter bort?

  3. Ta ett ackord på pianot i Lilian-sviten...

  4. Gå in i Lilian-sviten och traska runt på alla dess 330 kvadratmetrar...

  5. Sitta i badkaret i Lilian-sviten samt kolla in den stjärnbeströdda bastun...

  6. Sitta i bion i Lilian-sviten. Ja, ni läste rätt - BION!

  7. Känna mig som en regelrätt WIP-gäst i över 24 timmar. Tack Anders! Natten på Grand kommer att stanna och värma oss under lång tid framöver.

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Prinsessa for en dag, inte fel. Eller alltid prinsessa men ibland mer synligt ;-)

Fredrik sa...

Sweet...eller svit kanske?