måndag 3 november 2008

Det blir en bra daaaaaag!

Nämen hallå, tjena... först vill jag bara säga att Pippiburken funkade dåligt denna helgen.
Cosmos var inte riktigt med känns det som. I lördags hade Håkan och jag 36 gäster... Det funkade skitbra, de fick allt de ville ha och vi var både snabba, trevliga och efter vissa osvettiganummer till och med snygga. Men ändå blev Pippiburken mäkta besviken av kvällens utdelning... Jag kanske måste tänka större ändå - skaffa en ännu större burk - med typ Donald Trump på utsidan? ;-)

Annars känns det som om det kommer bli en bra dag. Jag ska pallra mig ner till gymmet om en timma och teckna medlemskap och grejjer... Här ska springas!!! Jag skulle faktiskt vilja förtälja för alla att flowingen dessutom har gett utdelning. Igår upptäckte jag en biceps, har aldrig haft någon förut. Shit va glad jag blev!

Sen damp ju ett litet kuvert ner i brevinkastet nu oxå. Det var Modell för en dag-bilderna. De är helt orestucherade så det ska på lite mera jobb, men ni skulle kunna få se två stycken... Vill ni det?
- Okej då, om ni tjatar så mycket så kan jag ju inte säga nej...
Vassenagoda!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Guuud va fin du e syster!! Sjukt fint, o sminkningen var just lagom mycket tyckte jag. Mer och det skulle nog va risk för lite drag-sminkning..haha...
Love u, ringer sen! xx

Mahsa_in_NYC sa...

Nä men älskade Liza! :) Tänk att detta är första gången jag är inne på don blogg! Och vilken underhållande blogg du har! Och vad fin du var på dina bilder. Det får hädanefter hamna på min "lediga stunder"-lista att kolla in lalalaizas blogg. Puss ända från NYC. Mahsa

Sara Persson sa...

Snygging!! Mitten bilden är min favo av de tre :-)

Anonym sa...

Hola min nina! Jättefina bilder. Din presentationsbild va gudomligt vacker. Har inte hört ngt mer om huset i Spaninen men lovar att jag hör av mig direkt jag vet mer.
Blir det en tur till Trollis någon gång i vinter eller jobbar ni konstant? Massa kramar

Liza sa...

tack vännen...
konstant är nog svaret tyvärr... men spanien sklle vi definitivt gilla =)

anna-lill sa...

Vilken bra present alltså! & fina blev dom. Vart gjorde du det nånstans?