torsdag 23 oktober 2008

Peter Siepeneandertalare

Jag sitter och ser på mitt favvoprogram, Efter tio. Helt plötsligt visar det sig att Peter Siepen ska sitta med på hennes champagnelunch (alltid på torsdagar, en smula tantigt kanske men jag gillar det...). I alla fall. Jag tänker - ok, inga fördomar. Jag ska ge honom en chans att visa att han kanske inte är lika regnbågskorkad som han ser ut. Så jag sätter mig med en kopp kaffe och en limpmacka och börjar lyssna på diskussionen. 10 minuter senare tycker jag att hans chans är slut. Under loppet av dessa minuter har han lyckats kläcka repliken "När man är en kändis så... bla bla bla " fyra gånger. När han sen understryker att "han verkligen är en av sveriges mest framstående DJs" , då stänger jag av TVn... usch!!!
Bagge var enda behållningen i dagens program! (nu kom det ett utropstecken till...)

1 kommentar:

Sara Persson sa...

Han är väl för mycket stackarn!!!