fredag 10 oktober 2008

ont i foten...

Har nu i ett par minuter försökt att ta ett foto på min vänstra fot. Det går sådär, hur jag än vänder och vrider ser foten helt knasig ut. Som värsta Quasimodo-foten. Vet inte riktigt om jag kan med att lägga ut något så fult. Den är egentligen, i verkligheten ganska söt, som en hobbitfot ungefär - men genom mobillinsen ser den minst sagt grotesk ut...

Hmmm... anledningen till fotfotot är att jag idag landade galet fel i ett mycket graciöst 360-hopp som skedde ut från catwalken och ner på golvet. Jag fick på något sjukt sätt all min tyngd centrerad på en enda punkt. Baksidan/insidan på min västra häl. Först tänkte jag att äsch! Det ger sig, men nu har det blivit en liten bula och det gör ganska så ont när man går på den. Har smort med voltaren och hållt kyla på. Får hoppas på att den är bättre imorrn... Ska sova bort smärtan...

Äh, va sjutton, ni har nog sett fulare saker - här är min Quasifot!!!

Ser ni dden lilla bulan? Längst till höger - den ser ut som ett litet J... stackars mig.... snyft....

Inga kommentarer: