måndag 13 oktober 2008

Jag, farmor, syrran, bäbis & kroppkaka...

Vilken dag! Farmor och jag har gått på stan, fikat med mamma och hälsat på min syrra och hennes underbara lilla bäbis Molly - vilken superstar! Hon charmar brallorna av mig. Äter med hela fejjan, skrattar var femte sekund och tittar med världens nyfiknaste blå ögon (jag och Tess hyser fortfarande en liten förhoppning om att de ska bli bruna... still possible, men de blå är oxå underbara såklart!) på allt som händer runt omkring.Efter fikat tog vi bilen hem till farmors hus och tillagade till min förtjusning min absoluta favoriträtt. Säng er i väggen alla lågtempererade oxryggar - här kommer farmors kroppkakor! Det godaste som finns att äta inom Sveriges gränser, enligt min smak i alla fall. Jag åt som vanligt tills jeansen nästan sprack.
Jag säger bara - Underbara familj!!!

Inga kommentarer: