måndag 20 oktober 2008

Gala!


Gårdagen kan bara sammanfattas på ett enda sätt. Jag citerar Alex Falk "GALA!"

Känslan som spred sig inne i lokalerna på Wallmans i Helsingborg var minst sagt fantastisk. Folk skrattade, klappade och tjöt som om vi befann oss mitt i Globen och vi var värsta världsstjärnorna. Och jag dansade och sjöng som om det gällde livet. Jag hade Cabaret Lorensberg som gäster och innan showen satte igång sa Anders Hellström till mig att
"Nu ser du till att njuta maximalt av kvällen, det här kommer att bli den bästa"
och allt han sa var precis sant. Showen, festen, efterfesten (klockan blev väl 06.00 innan vi i sakta mak tog oss hemåt) och folket.
Allt nådde max och jag sög åt mig av allt. Applåder, beröm, galan - allt var underbart. Min bästa kväll ever!!!


Inga kommentarer: