onsdag 15 oktober 2008

Bonde söker fru värmer mig långt in i själen...

Sitter och kommer på mig själv med att fån-le och liksom skratta till lite medan jag kollar in ett av fyrans säkraste kort - Bonde söker fru. Jag har aldrig gillat programmet förut, har tyckt att det har varit lite löjligt. Hade det inte lika gärna kunnat heta "Polis söker hund eller Konstnär söker konstig"?? Men nu, jag är förändrad...
Jag blir så glad av all nyfikenhet, spänning och sköna bönder. Bäst är helt glart årets wild-card. Gay-Bonden! Han är helt underbar. Kolla in honom och följ honom i jakten på kärleken, det ska jag göra. Vilken värme små bönder kan sprida i det mörka höstvädret...

Nu ska jag strax prova ett nytt inköp - chokladflingor. Eller flan kanske man ska säga. Det är en specialare som ska ge mig "äkta" varm choklad. Ska bli spännande...

Inga kommentarer: