onsdag 22 oktober 2008

Mysmiddag & SATC

Jag kan tyckas vara lite småfixerad, men jag älskar verkligen Sex and The City, så vem tror ni inte stod i kön idag inne på Åhlens med ett rykande färskt ex tryckt mot brösten... eh bröstet??? - JAG!!!!
Nu ska det bölas igen. För det var precis det som hände förra gången. Jag klädde upp mig finfint alldeles á la Carrie och satte mig i den sköna biostolen för att avnjuta ett par timmars chiclit i filmform. 10 minuter in i filmen börjar jag böla och sen fanns det ingen hejd.
Jag säger inte att jag förväntar mig samma lipkalas nu, men en liten tår kommer nog att pressas fram i rent nostalgisyfte... snyft....
Men nu till någonting mysigt! Kom precis hem från en supergo' middag hemma hos Evelina och Mange. Kyckling, potatis och sås och sen morotskaka. Herrejäklar va jag åt!!!! Jag hade sparat mig hela dagen så nu åt jag verkligen för exakt hela dagen.... och lite till. Underbart!

Viva husmanskosten!
(jag använder verkligen galet många utropstecken... varför??...)

Inga kommentarer: