onsdag 29 oktober 2008

Cinderella & TopModel =)

Ja, så sitter jag här i 1klass på X2000 (2klass-biljetterna var slut så då fick Liza ta fram den stora plånboken, som med ens blev sjukt mycket mindre. Men gratis internet och frukt är ju aldrig fel....) och ska försöka summera min helg.
Jag har ju dels åkt på "Färjan" ingen har väl missat kanal 5:s serie om just Cinderella, där min Andreas jobbar?
Jag kan berätta att det går mycket lugnare till än vad som visas i TV. De har verkligen klippt ut de allra värsta bitarna och buntat ihop till skandaler... Men att åka på Cinderella är faktiskt riktigt roligt. Trevliga människor, god mat i mässen och riktigt bra underhållning. Andreas lyser verkligen och jag blir så jäkla stolt varje gång jag ser på en av deras shower. Min favorit är just nu deras dagshow. Där finns det ett grymt ABBA-medley som klingar klockrent och även en ganska komisk schlagerdel där Andreas och Per spelar sura humlor.... riktigt kul!!!

( den sura humlan lutar bakåt...)
Så min Cinderellakryssning var lika bra som alltid och sen är det ju alltid mysigt att få träffa Andreas också ;-)

Och har jag då modellat mig för en dag. 11.00 stod jag utanför MIST (osminkad och ganska sömning, en bild säger liksom allt...)på BIrger Jarlsgatan och sen blev jag sminkad, lockad i håret och pudrad och piffad. Sen skulle vi till en butik lite längre bort för att välja två stycken outfits. Jag körde på olika två klänningar och sen var det själva plåtningen. Oj, va kul det var!!!! Och det gick så snabbt. En timma tog det. Och jag hoppas och tror att bilderna blev riktigt bra... Fick se lite smakprov i kameran, men det färdiga resultatet kommer att levereras på en skiva hem till mig någon gång i nästa vecka. Då kan ni räkna med att de kommer ut på bloggen!!!
Tack Andreas för en rikigt fin present!!!
(nu är bilderna här!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi there! I was looking through your blog, and I like it, so I would like you to visit my blog here in San Diego.

I want you to enjoy the different labels and music videos I have with the many artistic elements I use in my art blog.

See you soon :)