söndag 19 oktober 2008

Mössa & magspinn...

Igår fick jag värsta fina mössan av min fina kollega Evelina. Hon har stickat den själv och i min favvofärg och allt. Då blir man glad! Den passar perfekt och det är den finaste mössan jag någonsin har haft. Tack Evelina!!!! (kolla in bilden, tagen när jag kom hem 01.00 inatt, så jag kanske inte är mitt snyggatse och coolaste, men fokusera på mössan!)
Ikväll, vet ni vad som händer då? I vanliga fall skulle jag ha varit ledig, men denna afton kommer att te sig en smula annorlunda. Det är nämligen något som kallas för branchkväll ikväll. Det innebär att det kommer folk från showbizvärldens alla möjliga hörn. Mest från andra Wallmanskrogar, men också från High School Musical ensemblen, Cabaret Lorensberg och Jesus Christ. Lite som en jättestor firmafest. Känns galet pirrigt, magen slår volter bara av att jag tänker på alla duktiga, talangfulla människor som kommer att titta ikväll. Fy fanken va nervös jag är!!!

Önska mig lycka till!!!

3 kommentarer:

Sara Persson sa...

Fy Vad snygg och duktig du är på Scen LISA!!!

Du var grym, vilken energi.

Och Tina nummret, sjukt kul. Kanoners!!

Kramar

Liza sa...

Tack Sara, hann ju för tusan inte snacka ngt med dig igår... men det blir fler ggr. Tack för att du kom! Hela kvällen igår var verkligen magisk!
Kramar

Liza sa...

Jag ska göra en rättning - Evelina har virkat mössan. Inte stickat... japp!