fredag 24 oktober 2008

Modell för en dag!

Den 5 mars tidigare i år så fyllde jag 25 år. Då fick jag en superfin present av Andreas, nämligen "Modell för en dag" på MIST Stockholm. Jag har hittils inte haft möjligheten att utnyttja presentkortet men nu har jag tagit tjuren vid hornen och bokat in mig på en tid. Nästa vecka kommer detta att ske, på onsdag. Jag liksom sammankör det med min nästa Cinderellaresa. Fatta hur kul det här ska bli! Bli stylad och fotad i en riktig studio. Känns vansinnigt lyxigt!!
Jag ska posa och pluta och grejja - värsta "Top Model-prylen"!!!

Jag lovar att det kommer en uppföljare på detta, nästa vecka från hufvudstaden!! =)
(utropstecken igen, vad vill jag egentligen ha sagt... ska fundera på det...)

1 kommentar:

Oskar sa...

Bra kille du har som insett att en upplevelse är den bästa presenten. Eloge till Mr Man =)

Ser fram emot att se inlägget när du varit där. Hälsa din karl från mig e du snäll.

Kram