söndag 26 oktober 2008

Galen rosa jobbhelg!

Så här fina blommor fick man om man vann Rosa Chansen!!! (Interflora spons.)
Ja, här sitter man på en skumpande buss på väg upp mot sthlm, med internetuppkoppling! Hur stor är den chansen? Jag är ju för sjutton mitt i skogen.... Galet...
Jobbhelgen har varit ganska tuff, det började med att Håkan i ensemblen blev sjuk och var tvungen att stanna hemma både tors, fre och lördag. Tråkigt... Vi fick stryka Tina-numret för det finns ingen som kan hoppa in om jag eller Håkan är sjuka. Sen är det säkert skitjobbigt för honom. Ligga hemma och vara stensjuk är aldrig kul...
Dessutom fick jag möjligheten att göra ett Lingmanevent igår tillsammans med Patrik. Skitkul! Rosa Chansen hette det. En talangtävling som man anordnar till förmån för Rosa Bandet. Så igår lärde jag mig allt om Rosa Bandet och bröstcancerforskning. Det var riktigt intressant.

Sen drog vi direkt till jobbet där 280 gäster väntade. Galet!!!! Men det gick riktigt bra. Jag hade 26 gäster på 6 sällskap, hade det här varit för en månad sedan hade jag svimmat innan Svensktoppen, men man lär sig och det gick över förväntan. =)

Men nu alltså - Stockholm och Cinderella! Darling - here I come!!! =)

2 kommentarer:

Sara Persson sa...

Har du också gjort talangjakter för Lasse Lingman en gång i tiden? Jaap, jag har varit där iallafall. Vi kanske har tävlat mot varanndra någon gång :-)

Kram

Liza sa...

Jag har gjort en massa, och nu har jag förmånen att få jobba som programledare. Love it!!! =)