torsdag 2 oktober 2008

Linda åkte ur IDOL.... va e de frågan om???

Linda Pritchard åkte ur Idol. Det är ta mig sjutton helt galet... Trodde inte mina öron när Alex talade om nyheten för oss efter show. Vad är det frågan om???
Det osar ju superstar om den bruden... Om det beror på att hon var "för bra" eller "kaxig på fel sätt" (har läst detta på lite olika bloggar och sajter) vet jag inte. Jag trodde hon skulle vara till slutet, jag trodde faktiskt hon skulle vinna...

Det råder i allafall inga tvivel om att hon kommer tillbaka till svenska folket. Och då jäklar!!! Då ska hon till toppen, allt annat vore åt fanders.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker mest att hon har en tråkig röst och ser blaha ut. Inget speciellt med henne. Så för mig fick hon mer än gärna åka ut. Lars och Alice dock, mm där snackar vi stjärnor.