söndag 11 januari 2009

vinterheshet...

Jaha, så var den här igen. Min årliga vinterheshet. Varje år, runt den här tiden, tappar Liza Sandberg helt sonika rösten... men som tur är brukar det inte dröja mer än ett par dagar innan den är tillbaka igen. Men det är så jädrans irriterande. AHHHHHH!!!!
Så idag, efter nattshowen, kunde det endast höras ett litet väsande från Lizas mun. Men! Jag tog mig igenom hela kvällen samt nattshowen. Inte illa va?
Men nu är det inte mycket klang kvar. Det blir till att hålla käft, ända tills imorrn kl.15.30. Då ska jag nämlgen agera programledare för Julstjärnan på Cinderella. Det får bli en raspig, lite sexig touch på Julstjärnan... eller kanske inte. Deltagarna är barn. Men raspigt blir det i alla fall. Om inte Gud rycker in här under natten.
"Gud som haver barnen kär, se till mig som lilla rösten bär, vart jag mig i världen vänder, ligger raspet i Guds händer, lyckan kommer, lyckan går, du förbliver fader vår. Amen"
Nu har jag till och med bett till Gud, får hoppas på mirakel inatt...

2 kommentarer:

Oskar sa...

Jag håller tummarna och du hälsar herr Lingman, oavsett om det är Thomas eller Lasse, från mig! =) Kram på dig också!

Liza sa...

ska jag göra... det får bli lasse! =)