lördag 10 januari 2009

Let's Dance...


Va det någon av er som kollade in Lets Dance igår? Det gjorde jag. Och mina två favvisar är nu satta. Laila Bagge och Morgan Alling.
Och herr Alling imponerade nog mest på mig. Han cha-chade sina höfter och flyttade sina klackar som om han aldrig hade gjort annat... stort.

Resten av startfältet var närmare katastrof. Kitty Jutbring var utom all räddining. Det enda som rörde sig på henne var munnen, bla bla bla bla...
Totalt kass. Ja, jag är hård, men om ni inte har sett spektaklet. Gå in på tv4.se och kolla... och om ni kan titta utan att vända er bort hela dansen igenom får ni belöna er själva med något sött och smaskigt. Inte frukt dock, fröken Jutbring gjorde en liten "fruktkupp" igår och min bild av dessa små vitaminfyllda små ting har nu förändrats en smula. Frukt skall ätas, inte bäras...
hoppas hon åker ut fortare än kvickt... för allas vår skull. Speciellt fruktens.

1 kommentar:

Sten Vasseur sa...

Mina favoriter me! absolut! My god vad förvånad jag blev över Morgan! spännande över fortsättningen, han har satt ribban högt. Laila förstår jag inte varför hon fick så lite poäng, hon e favvis me! snygg som stryk! hoppas inte jag missar nästa vecka. /stenen