torsdag 22 januari 2009

modeblogga kanske??

Tänkte likt mina favoritbloggare Jennie och Sofi börja modeblogga lite. Lägga ut lite outfits som jag är nöjd med helt enkelt... ( och var inte oroliga, allt det gamla kommer att vara kvar. Arga utrop mot tågresenärer, bilder på Molly, skvaller från Wallmans och allt annat...)
Så här kommer den första, dagens outfit. hrmmm, hrmm....

Jeans från Cheap Monday, blus från en boutique i Barcelona, bälte från MQ och skor från Wedins...
Hur skötte jag mig?? ;-)

4 kommentarer:

Oskar sa...

Ja gillar det. Skorna går bra ihop med resten också. =) Jag säger Väl Godkänt på din första modeblogg.

(dock skulle man vilja slippa det här med ordverifiering varje gång man skall lägga in en kommentar...please.. =)

Sara Persson sa...

Du är väl alltid snygg och snyggt klädd :-)

Men okej, jag diggar blusen tillsammans med de tighta jenasen. Jag borde lära mig lite av dig :-)

Jag vet inte om träningskläder som är allt från 8 år till 1 månad gamla är ett mode också att gå runt i på dagarna?

Liza sa...

Oskar: ska kolla om ordverifieringen går att få bort... jag är ju sådär hightech... ;-) Jag hatar den också...

Sara: Träningskläder är visst mode! Allt handlar om att matcha... (har jag lärt mig av Sofi Fahrman ;-))

Sara Persson sa...

Jaha.. matcha var det ;-) Mammas raggisar tillsammans med håliga stora svarta mjukisar, kan nog bli sjukt ballt om något år!