söndag 25 januari 2009

Det löste sig...

Nattshowsredo!!!
Igår funkade allt som det skulle... Vi hade fått in ett "lånemixerbord" och ljudet lät faktiskt riktigt bra, så det kändes skönt. Stackars Robban hade varit där och jobbat sedan tidiga morgonen...

Som grädde på moset körde vi dessutom nattshowen lite senare på kvällen. 00.30 gick vi på och 00.45 satt vi och pustade ut i backstage. Oj, va tufft det är att köra den där nattshowen... man får liksom ladda om alla batterierna på nytt men sen är det som om man exploderar när man väl står på scenen. En otroligt grym och stor känsla!

Idag ska jag avsluta min flyttpackning, inom loppet av ett par timmar ska alla lådorna stå packade och klara i köket. Känns en smula sorgligt, för jag älskar verkligen den här lägenheten... men, men... det är som det är, när det inte blev som det skulle...
Så imorgon åker jag till Stockholm för den tredje deltävlingen av Seniorchansen och på tisdag kväll kommer jag tillbaka för att sova min sista natt på Sadelmakaregatan 5a... snyft!!!

2 kommentarer:

Oskar sa...

Tänkte bara meddela att ditt inlägg är det sista jag läser innan jag går och lägger mig (klockan är 03:28 i Kanada) och jag tror nog du kommer trivas i din nya lägenhet. Kram på dig, du är grym och jag hoppas på att hinna se dig innan det bär av till Gotland i sommar...dvs om inte du också ska jobba där =) Kram kram

Liza sa...

Man vet aldrig med mig... ;-) men jag tror nog att jag ska satsa på att vara ledig i sommar. Känns dock som att jag kommer och hälsar på. Det kan du nog räkna med. Det hade ju varit grymt kul om du hann ner till Hbg, skulle vara så roligt att träffa dig. Men när är du hemma från Kanada då?
Kram!