tisdag 13 januari 2009

Tummen upp!

Senoirchansen var något av det bästa jag varit med om. Jag känner mig hedrad att jag fått chansen att entra rodret till denna tävling. Fantastiska människor med otroliga mängder livserfarenhet i bagaget som ställer sig rakt upp och ned och bara sjunger. De är musikaliska, trevliga och duktiga. Jag fick till och med höra dragspel och lite sax under tävlingens gång. Underbart! Tummen upp för Seniorchansen - imorrn får vi se vem som vinner, då fortsätter nämligen tävlingen och en vinnare av delfinal 1 skall koras. Jag har mina favoriter, men de tänker jag inte avslöja... ;-)
Och nu har jag precis sett kvällsshowen här på Cinderella. Nya nummer och ny koreografi. Ett gigantiskt lyft tyckte jag. Jag har ju sett showen ett par gpnger nu så jag märker förändringarna väl. Andreas har fått ett helt solonummer med bara dansare bakom och det skötte han bättre än utmärkt! Lay your love on me med BWO. Fasiken vilket lyft det var! Numret var riktigt, jäkla superbra!
Tummen upp för Andreas oxå!! Tjoho!

Inga kommentarer: