måndag 26 januari 2009

A Dream of a Country Corner...

Sitter på tåget på väg till Sthlm och slentriansurfar litegrann... Så plötsligt så stöter jag på mitt hem... ja, det är sant! Mitt drömhem. Inredningsbutiken som egentligen borde hetat "Made for Liza and for Liza only" bara ramlade på mig mitt under tågtristessen... Genast blev tågresan så mycket roligare och fantasin sprang iväg en smula...
Jag tänker inte avslöja än vad den heter, den är så klockren för mig att jag vill hålla den för mig själv ett litet tag till, mest för drömmens skull... men kolla in bilderna. Mitt namn står ju för sjutton skrivet på allt, allt, allt! Tyvärr står prislapparna också ut en del... men drömma kan man ju få göra...


3 kommentarer:

Oskar sa...

Bra smak...

Liza sa...

tack ska du ha! =)

Liza sa...

Hej Liza! Jag tänkte bara säga hej och gratulera dig till dina framgångar. Jag tycker du är jätteduktig och begåvad och hoppas jag kan se dig uppträda snart =) Ha det så bra! Mvh. Liza